F1RFT LIGAMODDING GROUP

Üdvözlet


Az F1RFT Liga bajnoksága és szervere nem jött volna létre
kartingteam.jpgdemenyi.jpg
az ERT tulajdonosa Magyarics Erik,illetve Deményi Tamás segítsége nélkül


 
vasárnap 21 augusztus 2016
Írta: sompir  ::  Kategória: rFactor2  ::   2016. augusztus 21. vasárnap - 15:26:
Hozzászólás: 0

2013_HUNGARORINGIcon.pngF1RFT 2015 Hungaroring
Újra Bracsók győzelem, Deményi második, Parti büntetése...

Elérkeztünk a 2015-ös bajnokság feléhez. A magyar Hungaroring pálya 52 köre nem lesz egyszerű feladat az elég alacsony létszámú versenyzőknek, aminek sajnos csak 11 indulója volt. Nyár derekánál nem csoda, hogy csak a liga fele versenyezzen. Ez minden évben visszatérő jelenség. Minden esetre a futamot megtartottuk egy etapos időmérővel. Természetesen Bracsók volt megint a legjobb az időmérőn, aki majd fél másodpercet vert a második Hívesre. A harmadik helyért Parti és Ábrahám harcolt. Végül Parti indulhatott a harmadik rajtkockáról.
2015_hungaroring_02_mini.jpg

A rajt jó volt, Ábrahám és Jászai rajtja volt a legjobb. Mindketten két helyet jöttek előre az első kanyarig. Sőt, Jászai a második körben megelőzte Partit, így a sorrend Bracsók, Jászai, Parti volt. Viszont az első kanyarban Híves későn fékezett és kilökte Ábrahámot. Mivel Ábrahám tovább tudott menni, híves megúszta a balesetet egy boxáthajtásos büntetéssel. Ábrahám a második körben összetörte autóját, majd a következő körökben többen is hibáztak, ezért a 7. körben bejött a biztonsági autó. Persze mindenki azonnal a boxot választotta először és csak azután sorakoztak fel a biztonsági autó mögé. A sorrend ugyanaz az maradt, ami a safetycar előtt volt. Viszont Soós Támadási pozícióba került Partihoz, minek következtében oda-vissza előzték egymást. A futam felénél Deményi már a harmadik helyen tanyázott, amíg ki nem kellett mennie gumicserére. A futam utolsó szakaszában meglepetésre Deményi a második volt és Jászai fokozatosan jött fel rá. Az utolsó két körben nagy csatát vívtak, de Deményi remekül visszaverte Jászai támadásait, és megvédte pozícióját. Az utolsó körben a negyedik helyért is ádáz csata folyt Soós és Parti között. Az utolsó szektor előtt Parti kiforgatta Soós-t és megelőzte őt. Mivel nem engedte vissza a vétlen ellenfelét, ezért a negyedik hely helyett kizárásra került a futamból. Végeredményben Bracsók magabiztos győzelmet aratott. Gratulálunk neki. Második Deményi lett, akinek ez az egyik kedvenc pályája, és ezt be is bizonyította. Harmadik Jászai, 4. Soós, 5. Vámos és nincs tovább. Hiszen Parti kizárásra került, Híves autója lefüstölt, és Ábrahám, Diósi, Sárkány és Asztalos idő előtt estek ki a versenyből.

Összesítve: A Hungaroring nem hazudtolta meg magát. Sok baleset, sok kieső. Az átlagnál alacsonyabb színvonal. Reméljük, hogy innentől már csak jobb lehet és többen is leszünk. A következő pálya Belgiumban lesz aug. 28-án és esős körülmények is zavarni fogják a versenyzést. Jó felkészülést.
Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
Bookmark with Delicious Bookmark with Digg Bookmark with Facebook Bookmark with Twitter Bookmark with Reddit Bookmark with Myspace
 
csütörtök 04 augusztus 2016
Írta: sompir  ::  Kategória: F1RFT 2015  ::   2016. augusztus 04. csütörtök - 13:09:
Hozzászólás: 0

2013_SILVERSTONEICON.pngF1RFT 2015 Silverstone
Ismét Bracsók győzelem, Jászai büntetése...

A 2015-ös szezon bajnokságának feléhez érkeztünk. A Silverstone 39 körös aszfaltcsíkja volt a következő futam, aminek sajnos csak 13 indulója volt. Köszönhető ez a nyaralásoknak is. Az átlagnál alacsonyabb létszám miatt csak egy etapos időmérőt rendeztünk, de ez is 15 percesre lett bővítve. A bajnokságot utcahosszal vezető Bracsók ismét az élről indulhat a futamon, mert a kvalifikációt majd fél másodperccel megnyerte Molnár előtt. A második sorból Jászai és Híves rajtolhatott.
2015_silverst_02_mini.jpg

A rajt jól sikerült. Az első körben nem volt baleset. Bracsók is remekül rajtolt az élről, aki semmit sem bízott a véletlenre, fokozatosan elhúzott a mezőnytől. Viszont a harmadik helyről induló Jászai jobban rajtolt mint a másodikként rajtoló Molnár, és már az első kanyarnál Bracsók mögé érkezett. Molnár próbált vissza támadni, de Jászai remekül védekezett. Ez így ment egészen az első kiállásokig különösebb esemény nélkül. Viszont a boksz kiállások több versenyzőnek is gondot okoztak. Előzetesen nem mérték fel, hogy mikor érik el a boxvonalat, ahol limiterrel lehet csak menni. Ezért a több pilóta is büntetést kapott, ami miatt még jobban szétszakadt az amúgy is szétszakadozóban lévő mezőny. A futam 14. körében Sárkány feladta a küzdelmet. Még ebben a körben történt egy baleset is. Soós a harmadik helyen autózott, és Molnár éppen a DRS zóna végében megelőzte. Jászai is megérkezett, éppen Molnár mögé a féktávra. Jászai későn fékezett, és közben az autója megcsúszott és kilökte a vétlen Soóst. Mivel nem engedte vissza maga elé Soóst, ezért a futam utáni elemzéskor 30 másodperces büntetést szabott ki rá a BT kompromisszumként. A szabály szerint eredménytörlést kellett volna adni, de mivel a kilökés nem gyakori jelenség a ligában, - igaz, volt eset, amit még a BT. sem látott, és nem volt szankcionálva – ezért Jászainak az eredménytörlése mérsékelve lett egy 30 másodperces büntetésre. Itt hívom fel a figyelmet minden pilótának, hogy ezen túl minden olyan kilökésnél, ahol a vétkes pilóta nem adja vissza helyét, az eredménytörlést fog kapni az adott futamon. Visszatérve a futamra, meglepő volt, hogy eddig a bajnokságban jól szereplő Parti csak a középmezőny végében autózott. A futam utolsó szakaszában az addig az élmezőnyben autózó Molnár is elnézte a boxvonalat és boxáthajtásos büntetése miatt már nem volt esélye a dobogóra sem. Ekkor Bracsók már több mint 10 másodperces előnnyel vezetett Jászai előtt. A harmadik helyért Híves és Soós csatázott, de hamar kiderült, hogy Híves autója gyorsabb. Végeredményben Bracsók ismét győzni tudott óriási fölénnyel, melyhez szívből gratulálunk. Második Jászai lett volna, de büntetése miatt Híves lett, következésképpen harmadik Soós, és csak a 4. hely maradt Jászainak a második helyett. 5. Molnár, 6. Migács, 7. Deményi, 8. Ábrahám, 9. Parti, 10. Czottner és 11. Jónás. Sárkány és Szuper idő előtt estek ki a versenyből.

Összesítve, jó kezdet, kevésbé izgalmas befejezés. A sportszerűséggel sem volt gond, Jászai esetét kivéve. A következő futam már nem lesz annyira szélvész gyors, de legalább annyira veszélyes és fárasztó. Ez a Hungaroring, ahol 52 kör vár a versenyzőkre augusztus 14-én. Reméljük, ott már többen leszünk. Jó felkészülést.
Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
Bookmark with Delicious Bookmark with Digg Bookmark with Facebook Bookmark with Twitter Bookmark with Reddit Bookmark with Myspace
 
csütörtök 21 július 2016
Írta: sompir  ::  Kategória: F1RFT 2015  ::   2016. július 21. csütörtök - 21:54:
Hozzászólás: 0

f1rftlogo_2015.pngF1RFT 2015 Ausztria
Bracsók győzelem, sok kieső...

A 8. fordulóban az ausztriai RedBullring adott otthont az F1RFT Liga mezőnyének. Öt fő hiányzott a futamról, így tehát 15-en vágtak neki az 53 körös versenynek. A Montreali versenyen Jászainak volt esélye Bracsókkal partiban lenni, de sajnos fékhibák miatt kiesett. Most viszont elfoglaltság miatt nem indult ezen a futamon. Viszont Diósi esélyesként lépett fel. Igaz, Bracsók mindkét etapot megnyerte, de csak kis különbséggel. A harmadik legjobb idővel rendelkező Híves komoly eséllyel indult a dobogó bármely fokáért.
2015_ausztria_02_mini.jpg

A rajt jó volt, de csak az első kanyarig, mert híves majdnem kipördült és elakadt a melléje érkező Sárkány autójába. A legjobb rajt Deményi nevéhez fűződik, de Ő is visszaesett, mert a második kanyarban inkább a pályán kívülre húzódott, mert látta, hogy Híves és Sárkány veszélyes manőverekkel próbálkoztak. Ugyanis Híves kissé korán kezdte meg a fékezést és Sárkány nem számítva erre, beleszaladt Híves autójába. közben Sárkány autója irányíthatatlanul keresztül szánkázott a visszafordító előtti bukótéren és az éppen érkező Soóst találta telibe, akinek autója 180 fokos fordulatot vett, majd azt vette észre, hogy szemben áll a mezőnnyel. Így Soós is visszaesett a mezőny végére. Az első kör után Bracsók és Diósi némileg elhúzott a mezőnytől. Kettőjüket Parti és Molnár üldözte. Az első néhány kör Parti és Molnár csatájáról, valamint Sárkány, Híves és Deményi hármas párharcáról szólt. A harmadik körben Diósi hibázott és visszaesett a második helyről a mezőny végére. A hetedik kör bosszantó jelenséget okozott, ami a futam végkimenetelét is befolyásolta. Soós a második szektorban a DRS utáni jobbos kanyarban kénytelen volt kívülre húzódni, mert Vámos éppen előtte pördült meg. Két kerékkel a pályán és a másik kettővel a rázókövön autózva hirtelen egy láthatatlan falba ütközve a levegőbe repült és kiesett a játékból. Ez a jelenség még két-három pilótánál is előfordult. Ahogy haladt előre az idő, úgy lassan szétszakadozott a mezőny. A futam felénél Bracsók már utcahosszal vezetett. Második Molnár, és harmadik Parti. Az utolsó körökben már öt kieső versenyzőnk volt. Az állás sem változott a befutónál. Első lett újból Bracsók. Második Molnár és a dobogó harmadik fokára Parti léphetett. 4. Híves, 5. Deményi, 6. Migács, 7. Szuper, 8. Vámos, 9. Diósi és 10. Sárkány.

A pálya minősége rányomta bélyegét a verseny színvonalára. Viszont a pályahibák ellenére igen türelmesen és sportszerűen álltak hozzá a futamhoz a versenyzők. Külön kiemelném azon versenyzőket, akik a pályahiba miatt kényszerültek a boxba és számukra sokkal rosszabb helyezéssel, de befutottak a célba.
Reméljük, hogy a következő pálya már sokkal játszhatóbb lesz. A Brit Nagydíj azért nem lesz könnyebb, mert azon a pályán a legnagyobb az átlagsebesség. A hibázási lehetőség is a legnagyobb ezen a pályán. Mivel az alapmódban a Silverstone pálya nem jelenik meg, ezért készült egy update, mely ezt a hibát kiküszöböli. Az update letölthető a szokásos ftp helyről, illetve a szerverre való csatlakozáskor is, de ott sokáig „csekkol”, ezért javaslom  az ftp letöltést. Az update bemásolása a packages mappába, majd jobb, ha a modmanagerrel (bin32 könyvtár) installáljátok, vagy a launcherből.
Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
Bookmark with Delicious Bookmark with Digg Bookmark with Facebook Bookmark with Twitter Bookmark with Reddit Bookmark with Myspace
 
Oldal:  [1] 2 3 ... 20 21 22
 

Támogasd az F1RFT-t


rFactor2.net

Formula1.com


F1logo.png

Bejelentkezés / Regisztráció





  Adatok megjegyzése



[ Regisztráció ]
[ Elfelejtett jelszó? ]
[ Aktiváló Email Újraküldése ]

Üdvözlet

Felhasználónév:

Jelszó:




Adatok megjegyzése

[ ]
[ ]

Következő futam

F1RFT a Facebookon

Szponzorok


kartingteam.jpg
demenyi.jpg

Simracingtools

F1RFT Liveracers

Chatango

TeamSpeak3: 87.229.103.166

Véletlenszerű Képek

Lotus
F1RFT 2013 - Lotus
Képek: 8

Online

vendég: 6, tag: 0 ...

legtöbb 51
(tag: 0, vendég: 51) - nov. 03 : 22:19

Tagok: 335
Legújabb tag: Bpetya

Legújabb hozzászólások

[Hírek] F1RFT 2013 FINAL mod csak ligatagoknak.
Beküldte Gaetano86 - márc. 09 : 17:26
link download?

[Hírek] REAKCIÓ(K)
Beküldte JONBERT77 - febr. 13 : 10:22
Szia István, én vagyok a csapattársad, remélem éle [tovább ...]

[Hírek] REAKCIÓ(K)
Beküldte FarkasIstván - jan. 29 : 18:36
Helló mindenikek! Nagyon várom már, hogy elkezdőd [tovább ...]

[Hírek] F1RFT 2013 FINAL mod csak ligatagoknak.
Beküldte kemei - jan. 10 : 09:28
Hi,how to download the mod Version 2.2??thanks for [tovább ...]

[Hírek] F1RFT 2013 FINAL mod csak ligatagoknak.
Beküldte pifive - jan. 07 : 17:56
Hey! Szeretnék vásárolni ezt a játékot az én liga [tovább ...]

[Hírek] F1RFT 2013 FINAL mod csak ligatagoknak.
Beküldte sompir - dec. 17 : 15:54
Az rfactor.net-ről letöltöd és elinditás után onli [tovább ...]

[Hírek] F1RFT 2013 FINAL mod csak ligatagoknak.
Beküldte flory_20 - nov. 19 : 16:41
Üdv, érdelnődnék, hol lehet megvásárolni a játékot [tovább ...]

[Hírek] Átállás az rFactor2-re
Beküldte francisco - nov. 19 : 12:37
por favor amigo me passa a senha pra entrar no sev [tovább ...]

[Hírek] Játékban a McLaren MP4-28-as
Beküldte JoeMoore - okt. 08 : 14:14
Fantastic work , most beautifully done cars .

[Hírek] Két új autó az F1RFT 2013 modhoz
Beküldte JoeMoore - szept. 12 : 23:33
Thank you

Oldal létrehozási idő: 0.1396 másodperc, 0.0082 lekérdezési idő.